سلام خــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـوش امـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـدی عــ ـ ـ ـ ـ ـ ـزیـ ـ ـ ـ ـ ـ ـزم
 
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ خودتون خوش اومدید.مطمئن باشید ضرر نمی کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آزاد و آدرس meshkot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






نوجوونهای ایرانی




سلام  خــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـوش امـ ـ ـ ـ  ـ ـ ـ ـ ـدی عــ ـ ـ ـ ـ ـ ـزیـ ـ ـ ـ ـ ـ ـزم

 

 

 

خواب من...

هرگاه ديدي گناهي آنقدر بزرگه كه نميشه ببخشيش، بدون كه اوون از كوچيكي قلبته نه از بزرگي گناه!!

 

قلب من كوچك بود ...عشق تو ليك بزرگ ..من ز اندازه قلبم بيرون ...عاشقت بودم و از عشق تو سرشار ولي...ساليان بسيار ...مانده ام عاشق تو ...تا كه اندازه اين عشق ترا ...در دلم جاي دهم ...و هنوزم باميد...عاشقت خواهم بود ...گرچه تو رفتي و دل تنها شد ...گرچه اين عشق بدون تو غمي بر ما شد   

كاش مي دانستيم زندگي كوتاست كاش از ثانيه هاي زندگي لذت مي برديم كاش قلبي رو براي شكستن
انتخاب نمي كرديم كاش همه را دوست داشتيم كاش معني صداقت را ما هم مي فهميديم كاش
هيچ كودك فقيري ديگر خواب نان تازه وداغ را نمي ديد كاش دلهايمان دريايي مي شد كاش مي
فهميديم زندگي زيباست و لذت مي برديم تا نهايت كاش ميدانستيم كه ما نمي دانيم فردا برايمان
چه اتفاقي مي افتد كاش بهانه اي براي ناراحت كردن دلهاي زخم خورده نبود


شبي خواب ديدم با خدا كنار ساحل قدم ميزنم،رد پاي هردوي ما روي ساحل بود،وقتي برگشتم و به
گذشته نگاه كردم ديدم در موقع سخت ي تنها يك رد پا كناره ساحل است، پس به خدا گله كردم و
گفتم:خدايا چرا در موقع سختي مرا تنها گذشتي، خدا لبخندي زدو گفت :فرزندم در آن موقع تو بر دوشه
من بودي   *       *    *    *      * 

 


        بنده من چرا دگر خدا خدا نمی کنی؟                             

                                       چرا مرا ز سوز دل دگر صدا نمی کنی؟   

        ریشه دوانده در دلت غفلت و لذت گناه                                                        

                                        محبت تو کم شده به ما وفا نمی کنی؟

         مگر خدای دیگری به غیر من گرفته ای                            

                                        که با من غفور تو دگر صفا نمی کنی؟

          مگر ز من چه دیده ای که این چنین بریده ای                     

                                        منتظر تو مانده ام چرا نوا نمی کنی؟

          چرا مرا ز خانه دلت برون نهاده ای                                 

                                        چرا دل شکسته را خانه ما نمی کنی؟

          ز فاطمه به سوی تو سلام می رسد ولی                             

                                        چرا برای مهدی اش کمی دعا نمی کنی؟

           برای ناله های تو دل حسین تنگ شد                                  

                                       چرا به روضه اش دل خویش دوا نمی کنی؟

           برات کربلای تو به دستهای زینب است                             

                                       چرا هوای رفتن کرب وبلا نمی کنی

                    

روزی گدایی به دیدن صوفی درویشی رفت و دید که او بر روی تشکی مخملین در میان چادری زیبا که طناب هایش به گل میخ های طلایی گره خورده اند، نشسته است. گدا وقتی این ها را دید فریاد کشید: این چه وضعی است؟

 


برچسب‌ها: دنیای عاشق دلان کره ای
دوشنبه دوم بهمن 1391 | 18:32 | م.م.ن | نظر بدهید

  *   *         a;g;شکلک های علی و مهسا

 

سسسسسسسسسسللللللللللللام گگگگگگگگلممممممممممم .

این وبلاگ اختصاصی طرفداراست  هرکی هرچیزی دوستداشتید بگید تا براتون بزارم 

                                          

امید وارم حالت خوب باشه چون حالا که وارد وبلاگ شدی واست برنامه دارم 

نظظظظظظظظظظظظظظظرات یادت نرررررره    تواین فاز فقط مخخصوص رمان خوانهاست

  

دختران شهر
به روستا فکر می کنند
دختران روستا
در آرزوی شهر می میرند
مردان کوچک
به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند
مردان بزرگ
در آرزوی آرامش مردان کوچک
می میرند
کدام پل
در کجای جهان
شکسته است
که هیچکس به خانه اش نمی رسد

 

هیچ کس رو پیدا نکردم

حتی یه نفر رو ،

حتی یه نفرو پیدا نکردم که منو بفهمه..

دنیا چقدر چرنده..

عوضش میکنم ، میشم همونی که بودم قبلا

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 9:20 قبل از ظهر ::  نويسنده : یه آدم خوب